Wat als er zich bij de gebruikers van uw IT-infrastructuur een probleem voordoet? Tijdens de kantooruren kunnen ze contact opnemen met de helpdesk van Nexis. Onze ervaren operator zal proberen het probleem in eerste instantie via de telefoon op te lossen. Indien nodig, sturen we een technicus bij u ter plaatse.

We zorgen er zoveel mogelijk voor dat het om de technicus gaat die verantwoordelijk is voor uw installatie. Aangezien hij een perfect inzicht heeft in de verschillende onderdelen, kan hij de oorzaak van het probleem onmiddellijk opsporen en aanpakken, om het zo snel mogelijk op te lossen.

U neemt voor het eerst contact op met Nexis? Wij voeren dan een audit van uw infrastructuur uit, om vervolgens de procedure op te starten om het probleem op te lossen.

Contacteer onze helpdesk op het +32(0)10 81 81 82 (van maandag to vrijdag tussen 8u30 en17u30), ongeacht het onderdeel van uw infrastructuur dat voor problemen zorgt!

Deze dienst interesseert me, neem contact met mij op

Beeld-CAPTCHA

Blijf op de hoogte, meld je aan voor onze nieuwsbrief