Ondersteuning van uw software en verlengde waarborg op uw hardwarecomponenten

  • Hebt u een duidelijk beeld van de datum van de vernieuwing van uw dekking?
  • Is uw hardware wel gedekt?

We leggen uit waarom het belangrijk is om uw software- en hardwaregarantiecontracten in de gaten te houden.

Blijf in naleving

Wist u dat uw bedrijf boetes riskeert als de verlengingsdatum van uw software en uw IT-componenten is overschreden?

Het is inderdaad absoluut noodzakelijk dat uw organisatie de verlengingsdata en de voorwaarden van uw contracten respecteert, zowel voor uw hardware als voor uw software.

Bij Nexis begrijpen we dat het vaak gemakkelijker en veiliger is om deze taak toe te vertrouwen aan een vertrouwde provider en expert in het veld. Daarom bieden wij een service voor contractbeheer voor ondersteuning en garantie.

Kies Nexis om uw contracten te beheren

Hou u daar niet langer mee bezig en kies voor de dienst beheer van ondersteuningscontracten en waarborgen van Nexis:

  • Wij houden in het oog wanneer de garantie van uw hard- en software verstrijkt.
  • Wij zorgen ervoor dat de hardware goed is gedekt en dat de verlenging van de waarborgen tijdig gebeurt.
  • Wij verwittigen u wanneer de waarborg van uw hardware bijna is verstreken.
  • In geval van problemen met de fabrikant treden wij op als tussenpersoon tussen u en zijn call-center om uw belangen te verdedigen.

Neem voor een globale visie en een opvolging van uw ondersteuningscontracten, contact op met Nexis!

Deze dienst interesseert me, neem contact met mij op

Beeld-CAPTCHA

Blijf op de hoogte, meld je aan voor onze nieuwsbrief