Ondersteuning van uw software en verlengde waarborg op uw hardwarecomponenten

Hebt u een duidelijk beeld van de datum van de vernieuwing van uw dekking? Is uw hardware wel gedekt? Wist u dat uw bedrijf boetes riskeert als de verlengingsdatum is overschreden?

Hou u daar niet langer mee bezig en kies voor de dienst beheer van ondersteuningscontracten en waarborgen van Nexis:

  • Wij houden in het oog wanneer de garantie van uw hard- en software verstrijkt.
  • Wij zorgen ervoor dat de hardware goed is gedekt en dat de verlenging van de waarborgen tijdig gebeurt.
  • Wij verwittigen u wanneer de waarborg van uw hardware bijna is verstreken.
  • In geval van problemen met de fabrikant treden wij op als tussenpersoon tussen u en zijn call-center om uw belangen te verdedigen.

Neem voor een globale visie en een opvolging van uw ondersteuningscontracten, contact op met Nexis!

Deze dienst interesseert me, neem contact met mij op

Beeld-CAPTCHA

Blijf op de hoogte, meld je aan voor onze nieuwsbrief